Vil du forrest i informationskøen? – brug Cross-Link-metoden

Som I helt sikkert selv har oplevet, er det rigtig svært at få skabt en effektiv forbindelse mellem trykt markedsføring, aktiviteter på nettet og de sociale medier. Det er nærmest to forskellige verdener, og i gabet mellem dem forsvinder mange af de marketingkroner, vi jo aldrig har nok af.

Det gab har jeg gennem de sidste 10 år intenst arbejdet på at ophæve. Og jeg tror, vi her på Audio Media har knækket koden.

Vi kalder den Cross-link-metoden. For det er netop det, som vi nu har sat i system: At du kan linke fra alt trykt content, som du får lavet, til dine online- og SoMe-aktiviteter. Endda direkte fra for eksempel en shoptekst på nettet til en fyldig beskrivelse i et e-magasin – og omvendt!

På den måde kommer al din kommunikation til at hænge sammen. Du kommer nemmere op foran i informationskøen, og du får udnyttet dine marketinginvestering langt mere effektivt. Spildet bliver mindre.

Vi arbejder lige nu med Cross-link for Elgiganten Erhverv (Elkjøp) i fire nordiske lande. På denne nye måde skaber vi hos kunderne involvering og interesse for det inspirerende content, vi producerer.

Jeg er sikker på, at netop du også kan bruge Cross-link-metoden i din kommunikation. Se brochure på nedenstående link, som i detaljer løfter sløret for, hvordan Cross-link fungerer, og hvor du med fordel kan tage metoden i brug. Jeg vil foreslå, at vi derefter tager en dialog om, hvordan vi kan skræddersy den helt rigtige Cross-link-pakke til dig og din virksomhed.

Her er link til eReader version af Cross-Link brochure

Med venlig hilsen

Klaus Wiedemann
Direktør

Audio Media A/S
Lautrupsgade 7, 2100 København Ø
Telefon: 33912833 – Mobil: 28198083 – E-mail: kw@audio.dk


Audio Media A/S udgiver: Alt om DATA, Datatid TechLife, IT Update, aod.dk og Rbot.dk